fredag den 11. oktober 2013

missede min 2 årsdag :(...

I dag er det 2 år siden jeg blev kærester med ham den søde Mikkel <3!
Det er sådan en dag som idag hvor jeg savner DK!

I dag skulle jeg på tur med skolen så jeg skulle kun være i min første time til kl. 8:45 fordi vi skulle afsted til NSCC.
Havde jeg selv valgt så havde jeg nok ikke taget med fordi den eneste grund til at jeg var med på turen var fordi min Co-op klasse skulle afsted...
Men jeg var nu egentlig ikke ked af at skulle afsted, selvom jeg ikke rigtig kan bruge det til noget så var det stadig spændende.
Da jeg kom hjem og klokken blev 15:30 kom Kaileen og hendes kæreste fordi de skulle på besøg fordi det er Thanksgiving, selvom de ikke skal sove her men hos en ven (tror jeg det var).
De virker rigtig søde :)!
meen jeg smutter nu.

See ya tomorrow <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar