fredag den 11. oktober 2013

9/10-2013

I dag var Franny, Leonie og Andrea ikke iskole fordi de skulle afsted på Toronto-turen og de er vidst ikke tilbage før på mandag som er Thanksgiving så de kommer hjem på en dag hvor vi har fri for skole.
Igår havde Ruth sat billeder op af os sammen med vores flag/land så folk kunne se hvem vi var og hvor vi er fra...
Det værste ved det hele var at det er billeder som bare var blevet taget hvor hun pludselig kommer op uden advarsel og siger "jeg skal lige bruge et billede af dig", man har ikke rigtig noget valg så det er ikke alle billederne der er lige flatterende, nogen af pigerne vidste ikke at de skulle have taget billeder og hun havde ikke tid til at lade dem gøre noget ud af dem selv, så det var ikke alle der var glade for deres billeder.
Da jeg kom hjem fra skole snakkede jeg med Mikkel og mor :)! Altid rart :D!
Til aften fik jeg 2 stykker pizza og lidt nuggets og det smagte rigtig godt :)!
Efter maden lavede jeg nogle lektier, så lidt "the Big Bang Theory" og gik i seng.

See ya tomorrow <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar