lørdag den 9. november 2013

13/10-2013

Denne morgen var anderledes fordi I dag vågnede jeg op på Tiny's sofa (første gang siden jeg er kommet til Canada at jeg har sovet hos nogen). Jeg fik "French Toast" til morgenmad, som er toast der er blevet dyppet i en blanding af mælk og æg og derefter blevet smidt på panden. Det var ok, men der skulle godt nok noget sirup til før det ikke smagt af kun æg :P!
Desværre kunne vi ikke blive så længe fordi vi skulle tilbage til huset for at spise "Thanksgiving Dinner", som smagte super godt :D!!!!
Da vi havde spist sad jeg og snakkede med Kelley, Nanny (bedstemoren) og Kaileen mens de andre gjorde rent. Det var ret så hyggeligt :D!
Ikke så længe efter skulle Kaileen og Trent køre fordi de skulle videre til "Thanksgiving Dinner" hos Trent's familie. Da de kørte tog bedstemoren hjem og Kelly gik ind på sit værelse så jeg gik på mit og der blev jeg resten af dagen. Det var også idag at jeg fandt ud af at Pjuske var død og at hun åbenbart har været det siden september....
Senere lavede Cohan en slags kiks de spiser herovre som er lavet af "rice-crisps" (morgenmads produkt) & af skumfiduser, hvor man så kommer skumfiduserne på en pande, blander det, putter det i en form og så i køleskabet og det smager faktisk ret så godt ;)!
Kelley og Trevor var i biografen fordi det var Kelleys fødselsdag :)
Ret så sødt :P

See ya tomorrow <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar